Wishing you all a Good Christmas! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van PetraenHarold - WaarBenJij.nu Wishing you all a Good Christmas! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van PetraenHarold - WaarBenJij.nu

Wishing you all a Good Christmas!

Door: PetraenHarold

22 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve familie en vrienden!

Vanuit een zeer zonnig Byron Bay, de meest oostelijke punt van Aus., willen wij jullie een fijne kerst toewensen.
Wij zullen dit beleven in zomerjurk/korte broek.....zo'n 26 C!

Vandaag zijn we wezen sea-kayakken! Te gek hoor in The Waves, vlak bij de surfers en dicht onder de rotskust.
Wij vinden het hier in Byron Bay heel gezellig, hippe plek voor jong en oud!
Morgen verder omlaag langs de kust. Sowieso Newyears-eve(=oudjaarsavond) SYDNEY fireworks!!!

Nogmaals: Have a Happy Christmas

Lots of warm love, Harold & Petra

• 22 December 2011 - 07:52

Jan & Jeannette:

Hei HArold en Petra, wat leuk deze weblog, we gaan hem zeker lezen. We wensen jullie een zeer zonnig en warme kerst toe ;D Hij wordt ruim 30 gr warmer als dat wij hebben. En natuurlijk een gezond 2012. Geniet van jullie vakantie, zijn benieuwd naar het verdere reisverslag.
    Liefs uit een wit besneeuwd Hedalen Jan Jeannette en kids

• 22 December 2011 - 08:01

Lieme En Aletta:

Hoi Petra en Harold,

wat leuk om van jullie te horen! Al zo vaak aan jullie gedacht. Geniet van het heerlijke weer en een warme zonnige kerst. We wensen jullie nog heel veel plezier en alle goeds voor 2012!
    Liefs,
    Lieme en Aletta

• 22 December 2011 - 09:11

Dolf:

Jezus! wat een techniek man! Ik zat net te skypen met Nieuw Zeeland komt deze mail binnen van ook van de andere kant van de wereld. Verrassing! Geniet van jullie reis en warme kerst. Ook bijna nieuwjaar dus vanaf hier van ons allemaal heel veel geluk, liefde en gezondheid voor het volgende jaar .... ja en eigenlijk ook wel voor de volgende jaren natuurlijk.
    Groet
    Dolf

• 22 December 2011 - 09:49

Klaske:

Wat leuk zo"n verslag en wat genieten jullie nog heel veel plezier ,
    Liefs vanuit Hippo.

• 22 December 2011 - 12:17

Nelleke:

Hoi Harold en Petra,

Wat leuk wat van jullie te horen/lezen!
    Voor jullie ook een hele fijne kerst en natuurlijk alle goeds voor het komende jaar :-)

liefs uit leeuwarden

Nelleke, Jessica, Marjolein en Kelly

• 22 December 2011 - 13:03

Ed En Annet:

Ook jullie prettige kerstdagen. Wij zijn in de Algarve Portugal met de feestdagen. 19 graden is kouder dan bij jullie, maar nog altijd een stuk beter dan Nederland.

• 22 December 2011 - 16:39

Ruud En Annemiek - A:

Wat leuk van jullie te horen en wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie. Ja, Australië, alwaar een stukje familie van mij (en Hetty i.m.) woont!
    Heb nog vaak contact met ze, maar ben zelf nog nooit die kant opgeweest. Ziet er goed uit! Leuke en spannende dingen doen!
    Lieve mensen, geniet van deze reis. Wij wensen jullie een super mooi 2012.
    Veel groetjes uit Amsterdam.

• 23 December 2011 - 16:16

Loeki Hogeveen:

Fijn dat jullie genieten! Het weer is hier ... erg Hollands, zullen we maar zeggen. Geniet maar lekker en tot ziens!!
    Liefs Loeki

• 23 December 2011 - 16:18

Loeki Hogeveen:

O ja, dat zou ik bijna vergeten!
    Een hele fijne kerst en alle goeds voor 2012!!

• 25 December 2011 - 21:45

José En Jan:

Lieve kinderen,
    Misschien wat laat, maar we wensen jullie beiden een hele fijne kerstdagen toe en een een gelukkig Nieuwjaar. Geniet maar lekker van het mooie weer.
    Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest en hebben we later bij het bejaardenhuis heerlijk gegeten. Al kangoeroes gezien?
    Groeten en liefs van ons beiden en tot de volgende keer.