Gewoon lekker even Nederlands en Fries praten - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van PetraenHarold - WaarBenJij.nu Gewoon lekker even Nederlands en Fries praten - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van PetraenHarold - WaarBenJij.nu

Gewoon lekker even Nederlands en Fries praten

Door: Petra

21 December 2013 | Australië, Batemans Bay

Heel gezelligge dag gehad bij Rymke, Gerard en zoontje Quin

Sinds september wonen zij in Australië, petje af hoor!

Zeer gastvrij ontvangen en zoals je vaker hoort in Aussie: blijf maar slapen! Geweldig hoordat jullie deze stap hebben genomen, dat vergt écht lef en doorzettingsvermogen.
Jullie doen enorm je best en Rymke: topmoeder, nog even en Quin zal zeggen:mama jij bent de beste :)

Thank's a lot, See you next year sailing!

• 25 December 2013 - 12:51

Ŕymke:

Heey, was super gezellig! Bedankt voor jullie bezoek! Veel plezier nog en tot volgend jaar!!
    Waar zijn jullie eigenlijk beland na vertrek?

• 25 December 2013 - 15:16

Gerben:

volgens mij hebben jullie het daar wel naar het zin

• 27 December 2013 - 15:42

Dries:

Daar is ie eindelijk. k Blijf toch een verschrikkelijke digibeet! B. moest mij efkes flink uit de droom helpen en toch wel berispen. Ik had mijn reacties naar een verkeerd adres gestuurd.Sorry. Mooie verhalen. Erg veel genieten lijkt mij. Goede, warme Krystdagen gehad? Leuk, dat jullie bij Rymke geweest zijn. Liefs, Dries.