Time flies when you're having a SUPER-TIME........ - Reisverslag uit Gloucester, Australië van PetraenHarold - WaarBenJij.nu Time flies when you're having a SUPER-TIME........ - Reisverslag uit Gloucester, Australië van PetraenHarold - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having a SUPER-TIME........

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2014 | Australië, Gloucester

Jeetje, nog 5 dagen en dan ben ik weer THUIS!
Voor een ieder die mijn berichten miste (of mij .......!):
7 weken zijn zo om
3 maanden net zo
internet is hier (nog) niét de gewoonste zaak van de wereld
is ook echt niet het belangrijkste
ik vond het heerlijk om reacties van een ieder te lezen
heb begrepen dat de site soms niet werkt zoals het hoort, jammef!

ik ga jullie echt niet alles vertellen van de afgelopen weken, maar hierbij wat herinneringen, hoogtepunten, ervaringen:.
- warmte, hitte, extreme droogte
- zelf sinaasappels plukken en uitpersen.........jammie!
- MANGO'S plukken en rapen 's ochtends vroeg: 28 stuks..!
- ZWEMMEN in de oceanpool met de branding en de surfers er vlak naast
- de BRANDING in duiken!
- échte DUISTERNIS ervaren en een prachtige sterrenhemel
- ook de maan wordt andersom VOL zoals alles hier andersom is!
- schilderles in Australiě wedereom paletmes én mixed media:WAUW!
- DOLFIJNEN in grote getale langs zien zwemmen aan het strand
- weer een autralisch dier van dichrbij: de POSSUM
- REGEN! Wat een geweldig iets, je ziet het groeien en groen worden, máár net nog lang niet genoeg!
- de extremen zijn hier enorm, zoals ook de afstanden: reken in tijd en niét in kilometers!
- de temperatuur die enorm kan wisselen, en toch is 36 graden ook nog uit te houden, terwijl 25 vóór een bui vreselijk benauwd kan voelen.
-zwemmen in de rivier met hond Ben
- fietsen met een helm op samen met de tweeling Nathan&Evaena van bijna 8 jaar, natuurlijk door het water racen op de oversteek van de rivier!
- verhalen, verhalen en nog meer verhalen van oom Dirk en tante Beppie, 60 jaar na hun emigratie, herinneringen van vroeger THUIS in Nederland de 2e WO, kamp in Duitsland, Indië en de harde jaren hier in Australië: SAMEN in de meest intense zin van het woord!
- op heel veel plaatsen hier geweest die deze verhalen compleet maakten
- trots ook op mijn nicht Johanna en vriend Michael,
wat voel ik mij bevoorrecht om even een tijdje deelgenoot te hebben mogen zijn van hun leven! Thanks XXX
- al die lieve, leuke, gezellige, interessante mensen die ik hier ontmoet heb!
- ja, heimwee heb ik zeker naar HUIS, maar oh wat zal ik iedereen missen!

En ik had het voor geen goud willen missen!
FOLLOW YOUR HEART!


  • 24 Februari 2014 - 16:35

    Giuliani:

    Hey Petra,

    heerlijk zo te lezen, jouw volgende route...Brazilie? hifi

    Geniet ervan...5 dagen is zo voorbij...

    Tot Snel

    Liefs

    Giuli

  • 24 Februari 2014 - 17:37

    Nelleke:

    Petra,
    geniet nog ff en dan lekker weer thuis!
    dank voor je kaart
    N

  • 25 Februari 2014 - 09:34

    José Magrijn:

    Lieve Petra.

    Wat een mooi verslag van je 3 maanden Australië.
    Wat heb je weer veel beleefd en veel indrukken gemaakt.
    Dit nemen ze niet meer van je af!
    Het is genieten zoals je alles beschrijft.
    Maak er nog een paar mooie dagen van.
    Tot snel....

    Liefs José xx

  • 26 Februari 2014 - 21:08

    Jellie:

    He Petra, fijn dat je alles zo intens beleefd hebt maar nog mooier dat je binnenkort weer terug bent en ons dan alles zelf kan vertellen. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goede terug vlucht.
    Liefs Jellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gloucester

Actief sinds 28 Nov. 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 6277

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 01 Maart 2014

AUSSIE SUMMER 2013-2014

02 December 2011 - 13 Januari 2012

Our trip downunder!

Landen bezocht: